![](https://danadelstudio.ir/wp-content/uploads/2023/08/tapestry-prototype-4-jamey-stegmaier.jpg)
طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت پنجم: بازی یک سیستم است
نویسنده: دیگو بلترامی مترجم: سید علی طباطبایی لطفی قسمت اول: طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت
04 شهریور 1402
بدون دیدگاه
![](https://danadelstudio.ir/wp-content/uploads/2023/08/Playtest-1.jpg)
طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت چهارم: محدوده و محدودیتهای بازی
نویسنده: دیگو بلترامی مترجم: سید علی طباطبایی لطفی قسمت اول: طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت
24 مرداد 1402
بدون دیدگاه
![](https://danadelstudio.ir/wp-content/uploads/2023/08/1213.png)
طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت سوم: تعریف طراحی بازی و حدود آن
نویسنده: دیگو بلترامی مترجم: سید علی طباطبایی لطفی قسمت اول: طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت
21 مرداد 1402
بدون دیدگاه
![](https://danadelstudio.ir/wp-content/uploads/2023/08/oh_tetrominoes-e1543822643571-768x372-1.jpg)
طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت دوم: دستهبندی و ترکیب اطلاعات
نویسنده: دیگو بلترامی مترجم: سید علی طباطبایی لطفی اگر قسمت اول را مطالعه نکردید به این لینک مراجعه کنید: طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی
18 مرداد 1402
بدون دیدگاه
![](https://danadelstudio.ir/wp-content/uploads/2023/07/1651386088-q25qb-bazidanan16.jpg)
طراحی بازیهای رومیزی مانند طراحی یک تجربه (یا چگونه یک بازی رومیزی طراحی کنیم؟) قسمت اول: جمعآوری اطلاعات
نویسنده: دیگو بلترامی مترجم: سید علی طباطبایی لطفی روند طراحی بازی رومیزی با طراحی هر محصول دیگری تفاوتی ندارد. من برای سرگرمی، شروع به طراحی
29 تیر 1402
بدون دیدگاه