بزرگترین رویداد سرمایه گذاری بازی و اسباب بازی ایران با حضور مدیران خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد

  • admin
  • 09 اسفند 1402
  • بدون دیدگاه

رویداد سکوی پرتاب طلوع در روز سه شنبه هشتم اسفندماه به ایستگاه پایانی خود رسید و با ارائه‌ی ایده‌های راهیافته به مرحله نهایی به کار خود پایان داد. این رویداد که با محوریت سرمایه‌گذاری در حوزه بازی و اسباب‌بازی از اواسط بهمن ماه فعالیت خود را شروع کرده بود، پس از ارسال ایده‌ها و ارزیابی توسط کارشناسان حوزه بازی و اسباب‌بازی، در اختتامیه که به همت مؤسسه طلوع نسل نور، خانه خلاق و نوآور ستاپ، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و مجموعه‌ی صداستارتاپ در سالن سلام صد استارتاپ برگزار گردید به معرفی ایده‌های برتر و ارائه این ایده‎‌ها مقابل داوران رویداد پرداخت. حامد تأملی و نسرین قرائی از مدیران خانه خلاق و نوآور دانادل از داوران این رویداد بودند و به بررسی طرح‌ها پرداختند.

همچنین در حاشیه این برنامه، پنل تخصصی در حوزه بازی و اسباب‌بازی با سخنرانی آقای حامد تأملی، خانم نسرین قرائی و آقای امیر بهادری‌فرد (عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگاه اسباب‌بازی) برگزار کردید. سخنرانان در این پنل به مهم‌ترین اصول و نکات برای راه‌اندازی و پیشبرد کسب‌وکار در حوزه بازی و اسباب‌بازی اشاره کردند و این موضوع را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خانه خلاق و نوآور دانادل، راهبری و ارزیابی ایده‌های کسب‌وکاری در حوزه‌های تربیتی خصوصا بازی و اسباب‌بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *