گفتگوی رادیویی مدیر اجرایی خانه خلاق و نوآور دانادل با موضوع نوشت افزار ایرانی و شخصیت پردازی پارسی در رادیو گفتگو

  • admin
  • 07 مهر 1402
  • بدون دیدگاه

دومین ویژه برنامه زنده رادیویی ایران‌نوشت با موضوع جایگاه شخصیت در توسعه نوشت‌افزار ایرانی با حضور حسین عباسی، مدیر اجرایی خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد.  حسین عباسی که به عنوان كارشناس شخصیت پردازی و تولیدكننده زنجیره محصولات یه تار سیبیل در این گفت وگو حضور داشت، درباره موضوع نوشت افزار ایرانی و شخصیت پردازی پارسی اظهار كرد: تلاش‌های ما بیشتر ناظر به ارائه ایده و معرفی كاراكتر است و از همخوانی كاراكتر با مخاطب غافل هستیم.

وی درمورد علت محبوبیت و برجسته تر شدن كاراكترهای خارجی در بین مخاطبان گفت: مخاطب ایرانی، شخصیت پردازی كه در داخل انجام می‌شود را نمی‌پسندد چون قبل از كار، ذائقه سنجی صورت نگرفته و در برابر یك كاراكتر محبوب خارجی، كاراكتری ارائه می‌شود كه به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

عباسی در ادامه این گفت وگو، تأكید كرد: ممارست و ترتیب اثر دادن بازخوردها در این صنعت معمولاً به نتیجه ختم می‌شود مانند كاراكتر كلاه قرمزی كه سالهاست در ایران كار می‌كند و حتی برای نسل‌های جدید و امروزی هم در قالب كاراكتر «بچه كار» جواب می‌دهد.

در این گفتگو، محمدرضا معدنی مدیرعامل زیست‌بوم کودک و خانواده نبات و مهدی یوسفوندی مدیرعامل خانه خلاق و نوآور تم نیز حضور داشتند.

در ادامه لینک پخش این گفتگوی رایویی را می‌بینید:

h ttps://shenoto.com/album/podcast/212718/%DB%B1%DB%B3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *