کارگاه کتاب‌بازی در رشت با حضور مدیر اجرایی خانه خلاق و نوآور دانادل

  • admin
  • 25 مرداد 1402
  • بدون دیدگاه

در جهت ترویج و توسعه موضوع کتاب و کتابخوانی در گروه سنی کودک و نوجوان، کارگاه کتاب‌بازی به همت حوزه هنری استان گیلان در شهر رشت برگزار شد. در این کارگاه که به منظور توانمندسازی مربیان و معلمان آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و تربیتی کودک و نوجوان و در دو مرحله برگزار شد، حسین عباسی از مدیران خانه خلاق و نوآور دانادل به عنوان مدرس کارگاه حضور پیدا کرد.

در مرحله اول کارگاه که با حضور بیش از 300 نفر از مخاطبین برگزار شد، حسین عباسی از اهمیت آموزش از طریق بازی و تأثیر زیاد این موضوع در انتقال مفاهیم مختلف سخن گفت. سپس چند مورد از بازی‌های موجود در بازار بازی و اسباب‌بازی به عنوان نمونه انتخاب شدند و به کمک حاضران در جلسه، با هدف انتقال مفاهیم مربوط به کتاب‌های مختلف اجرا شدند تا مخاطبین بطور کلی با این موضوع آشنا شوند.

در دومین کارگاه که پس از غربال شدن مخاطبین و با حضور حدود 60 نفر برگزار گردید، مخاطبین شروع به طراحی بازی‌های مختلف براساس موضوعات مطرح‌شده در کارگاه توسط مدرس کردند.

این رویداد در جهت آموزش و توانمندسازی مربیان و معلمان تربیتی برای بکارگیری روش‌های جذاب همچون بازی در انتقال مفاهیم مختلف با استقبال خوب مخاطبین برگزار گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *