نمایشگاه بازی بازار با حضور تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان بازی‌های رومیزی برگزار شد

  • admin
  • 22 مهر 1402
  • بدون دیدگاه

خانه خلاق و نوآور دانادل  نخستین رویداد «بازی بازار» با هدف ترویج و فروش بازی های رومیزی تولید ایرانی را با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران و آسمان نما و مرکز علم گنبد مینا و با حمایت صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، در تاریخ ۲۱ ام مهرماه ۱۴۰۲ برگزار کرد.

در این رویداد که با استقبال گسترده مخاطبین مواجه شد، بسیاری از محصولات حوزه سرگرمی کودک و نوجوان و بزرگسال به معرض نمایش گذاشته شد. مخاطبین در این رویداد می‌توانستند بازی‎‌های مورد علاقه خود را با حضور تولیدکنندگان و طراحان بازی‌ها تست نمایند. همچنین خرید بازی‌ها با قیمت‌های مناسب از دیگر امکانات این نمایشگاه بوده است.

از دیگر برنامه‌های مفید این رویداد، سخنرانی‌های تخصصی در حوزه بازی و اسباب‌بازی بود که توسط استارتاپ بازی‌گپ مستقر در خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار شد. در این سخنرانی‌ها آقای مهدی پورمطلب از فعالین حوزه بازی، به بررسی مفاهیم مربوط به بازی و یادگیری پرداختند. همچنین آقای سیدعلی طباطبایی لطفی در مورد موضوع بازی، فرهنگ و تمدن به سخنرانی پرداختند.

این نمایشگاه که در یک روز برگزار شد، با توجه به استقبال گسترده مخاطبین و همچنین تولیدکنندگان قرار است بصورت ماهانه برگزار شود. تصاویر مربوط به این رویداد را می‌توانید مشاهده نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *