نخستین رویداد ایده بازار مادر، کودک و نوزاد با معرفی برترین ها به پایان رسید/ شادینک در بین برگزیدگان

  • admin
  • 03 مرداد 1402
  • بدون دیدگاه

رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر، نوزاد و کودک، 28 تیرماه 1402 در محل تالار ایوان شمس برگزار شد. در این رویداد، مجریان 8 طرح منتخب در حوزه های سلامت، آموزش، سرگرمی و اجتماع محور مرتبط با حوزه مادر، نوزاد و کودک در حضور جمعی از مسئولین و دست اندرکاران دولتی، دانشگاهی، سرمایه گذاران، شتاب‌دهنده‌ها، شرکت ها و علاقه مندان حوزه های مادر، نوزاد و کودک، به ارائه طرح های خود پرداختند.

معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و اداره كل امور بانوان شهرداری تهران، به همراه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله حامیان اصلی برگزاری این رویداد بودند.

از میان 90 طرح ارسال شده، از 18 استان کشور، به دبیرخانه رویداد، پس از غربالگری، آموزش، توانمندسازی و داوری نهایی طرح ها، 8 تیم فناور منتخب، با هدف جذب سرمایه گذار، تجاری سازی، توسعه بازار و معرفی دستاوردها، طرح های خود را در مدت 6 دقیقه ارائه کردند.

لاله عظیم شقاقی با طرح مادر سبز(مرکز آموزشی، مشاوره ای و تخصصی تجهیزات پزشکی و بهداشتی مادران باردار و شیرده)، فائزه سادات حسینی با طرح مدبی ( پلتفرم خود مراقبتی و باروری زنان)، مانا پرواز با طرح ماساژور کمربندی کاهنده درد زایمان، محدثه معصومی با طرح مجموعه بارداری قدم به قدم با فرشته، فائزه آقائی با طرح نینوپیا (پلتفرم توسعه فردی مادر و کودک)، خانم فاطمه سادات حسینی با طرح چسبونک، عطیه دلیری با طرح شادینک ( شادی دینی کودک)، مینا یادگاری با طرح مادلیران (مادران همدل ایران)، 8 فناور منتخب رویداد ایده بازار مادر، نوزاد و کودک هستند که در مراسم اختتامیه با حضور انسيه خزعلى معاون رييس جمهور و مريم اردبيلى مشاور زنان و خانواده شهردار تهران از آن ها تقدیر به عمل آمد.

شادینک که از استارتاپ های خانه خلاق و نوآور دانادل محسوب می شود، با محوریت ایجاد فضای بازی و سرگرمی بر مبنای موضوعات دینی و مذهبی به فعالیت و تولید محصولات می پردازد. از محصولات شاخص این استارتاپ باید به بازی خلاقیتی حسینیه کوچک من اشاره کرده که در قالب یک بازی مهارتی،  برخی مفاهیم مربوط به ماه محرم و عزاداری به کودکان منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *