مدیر خانه خلاق و نوآور دانادل در کافه تجربه از جریان ایده تا خلق “بازی‌دوست” گفت

  • admin
  • 12 شهریور 1398
  • بدون دیدگاه

حامد تأملی در کافه تجربه این هفته، از تجربیات ایده اولیه تا خلق برند طراحی و تولید بازی و اسباب‌بازی “بازی‌دوست” سخن گفت.

بنیانگذار برند بازی‌دوست در مورد این برند تولید اسباب‌بازی گفت:

دغدغه «بازی دوست» بازی است و اسباب بازی. نه بازی های دیجیتالی که شده اند خوره جان کودکان تا بزرگسالان ما. بلکه بازی های غیر دیجیتالی و اسباب بازی هایی که می توان توی کمد گذاشت یا روی طاقچه چید. توی خانه و بیرون از خانه جایی پهنشان کرد و دورهمی ساعاتی را خوش گذراند.
حوزه کاری «بازی دوست» را می توان سه بخش کرد:
یکمی طراحی و تولید اسباب بازی های آموزشی و فرهنگی است که بنا دارد مهارت های مورد نیاز گروه های سنی مختلف بخصوص کودکان را ارتقا دهد و از سویی دیگر نگاهی دارد به فرهنگ خودمان تا برخی از بازی هایش رنگ و بوی این مرز و بوم را بگیرد.
دومی فعالیت های آموزشی بازی محور است که در قالب بازی آموزی به ارائه خدمات می پردازد. فرآیندهای آموزشی بازی محور طراحی می کند، طرح درس های آموزش از طریق بازی می نویسند، مهد و پیش دبستانی با رویکرد بازی آموزی مدیریت می کند، رویدادهای ترویجی بازی و اسباب بازی اجرا می کند و … .
سومی مشاوره به و همکاری با افراد یا مجموعه های مختلف است برای ورود به دنیای اسباب بازی ها. حالا اگر بخواهند تولید کنند و برند اسباب بازی راه بیاندازند یا بخواهند خدمات بازی محور ارائه دهند، فرقی نمی کند؛ «بازی دوست» همین دور و برهاست که همفکری کند تا راه های رفته ناموفق را بقیه نیازمایند و پله های موفقیت آزموده را دو تا یکی کنند برای رسیدن به مقصد.

در این گفتگوی صمیمانه، مخاطبین با تجربه‌های مختلف و پستی و بلندی‌های شروع تا رشد یک برند طراحی و تولید اسباب‌بازی آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *