دومین رویداد بازی بازار با حضور تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان بازی‌های رومیزی برگزار شد

  • admin
  • 04 آذر 1402
  • بدون دیدگاه

خانه خلاق و نوآور دانادل، پس از اجرای موفق نخستین رویداد «بازی بازار» با هدف ترویج و فروش بازی های رومیزی تولید ایرانی با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران و آسمان نما و مرکز علم گنبد مینا و با حمایت صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق که با استقبال کم نظیر مخاطبین همراه شد، در روز جمعه سوم آدر ۱۴۰۲ برای دومین بار این رویداد را برگزار کرد.

در این رویداد، بسیاری از محصولات حوزه سرگرمی کودک و نوجوان و بزرگسال به معرض نمایش گذاشته شد. مخاطبین در این رویداد می‌توانستند بازی‎‌های مورد علاقه خود را با حضور تولیدکنندگان و طراحان بازی‌ها تست نمایند. همچنین خرید بازی‌ها با قیمت‌های مناسب از دیگر امکانات این نمایشگاه بوده است.

همچنین یکی از مهم‌ترین اتفاقات مسرت‌بخش این رویداد، حضور برخی از استارتاپ‌های فعال و موفق خانه خلاق و نوآور دانادل در قالب غرفه‌های عرضه و معرفی محصول به مخاطبین بود که این محصولات نیز با استقبال مخاطبین مختلف مواجه شد.

 

این نمایشگاه که در یک روز برگزار شد، با توجه به استقبال گسترده مخاطبین و همچنین تولیدکنندگان قرار است بصورت ماهانه برگزار شود. تصاویر مربوط به این رویداد را می‌توانید مشاهده نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *