خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار کرد/ پنل تخصصی “تمدن، فرهنگ و بازی” در حاشیه نمایشگاه ایرانتویکس

  • admin
  • 05 تیر 1402
  • بدون دیدگاه

دومین نمایشگاه تخصصی بازی و اسباب‌بازی به همت انجمن تولیدکنندگان بازی و اسباب‌بازی ایران برگزار گردید. این نمایشگاه با استقبال کم‌نظیر تولیدکنندگان و فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی ایران و به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب تهران برگزار گردید.

نمایشگاه امسال در کنار بخش ترویجی و معرفی محصولات، بخش علمی را نیز پوشش داد و در همین راستا به برگزاری برخی پنل‌های تخصصی در حوزه بازی و اسباب‌بازی پرداخت.

در خلال این پنل‌ها، خانه خلاق و نوآور دانادل نیز، پنل تخصصی “تمدن، فرهنگ و بازی” را با حضور اساتید و صاحب نظران این حوزه برگزار کرد.

در این پنل تلاش شد تا ارتباط تمدن و فرهنگ‌های مختلف در طول تاریخ با موضوع بازی و اسباب‌بازی بررسی شود و اهمیت این موضوعات در طراحی و تولیدات جدید مطرح گردد.

این نشست که به دبیری آقای حامد تأملی مدیر خانه خلاق و نوآور دانادل برگزار گردید با سخنرانی خانم دکتر آزاده بیات، مدیر بخش اسباب بازی موزه عروسک‌های ملل، آقای دکتر صابر عبدالملکی، روانشناس حوزه کودک و نوجوان و آقای سیدعلی طباطبایی مدیر تحقیق و توسعه خانه خلاق و نوآور دانادل همراه بود.

خانه خلاق و نوآور دانادل در راستای مأموریت خود و با هدف ترویج فرهنگ بازی، اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف و متنوع علمی و ترویجی می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *