بوت کمپ دو روزه رویداد ایده پردازی ستاپ با حضور و راهبری اعضای خانه خلاق دانادل برگزار شد

  • admin
  • 18 آذر 1402
  • بدون دیدگاه

پنجشنه و جمعه گذشته یعنی 16 و 17 آذرماه، رویداد ایده پردازی ستاپ به ایستگاه پایانی خود رسید. در این مرحله، ایده هایی که در ماه های پیش ثبت و غربال گری آن ها انجام شده بود، وارد فرایند دو روزه ای در قالب بوت کمپ شدند. روز اول، استارتاپ‌ها و تیم‌ها پیش ارائه‎‌ای از ایده‌های خود داشنتد  و پس از آن با  دریافت نظرات رهیاران در جهت بهبود ایده خود تلاش کردند. در روز دوم که روز اصلی رویداد بود، در فرایندی که از اوایل صبح شروع شد و تا شب ادامه داشت، به فراوری جدی‌تر ایده‌ها و در نهایت ارائه آن‌ها برای داوران و حضار پرداخته شد. و در پایان از تیم برتر تجلیل به عمل آمد و قرار شد تا با سایر تیم‌ها جهت سرمایه‌گذاری برای پیشبرد ایده، مذاکره به عمل بیاید و ظرف چند روز پس از اجرای بوت کمپ، نتایج اعلام گردد.

در این رویداد، اعضای خانه خلاق و نوآور دانادل به عنوان یکی از گروه‌های منتورینگ (رهیاری کسب و کار) تحت عنوان گروه سپه‌سالار حضور داشتند. سه تیم از گروه‌های حاضر در رویداد زیر نظر تیم رهیاری خانه خلاق و نوآور دانادل به فراوری و بهبود ایده‌های خود پرداختند. در ابتدای این جلسات، آقای حامد تأملی، مدیر خانه خلاق و نوآور دانادل، نکاتی را در مورد شناخت مشتری و ساختن پروفایل مناسب و مرتبط بر اساس نیازهای او بیان کردند و سپس از تیم‌ها خواسته شد تا بر اساس آموزش‌های مطرح‌شده، پروفایل مشتریان خود را تهیه نمایند. در ادامه، آقایان حامد تأملی و سید علی طباطبایی و همچنین سرکار خانم نسرین قرائی به عنوان رهیاران گروه‌ها از طرف خانه خلاق دانادل به بررسی ایده‌های تیم‌های تحت نظر خود پرداختند و تلاش شد تا با بررسی ابعاد مختلف این ایده‌ها و بیان نکاتی جهت بهبود آن‌ها و همچنین ارائه مناسب، آن‌ها را به سمت اجرایی‌شدن نزدیک و نزدیک‌تر نمایند.

در پایان نیز آقای حامد تأملی به عنوان یکی از داوران این رویداد به بررسی 17 ایده ارائه شده در این رویداد پرداختند و نکاتی را در جهت بهبود آن‌ها بیان کردند. همچنین قرار شد خانه خلاق و نوآور دانادل که به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران و رهیاران در این رویداد حضور داشت، یک یا چند تیم از استارتاپ‌های حاضر را بر اساس نزدیک‌بودن ایده به موضوعات این خانه خلاق، راهبری نماید.

لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خانه خلاق و نوآور دانادل، راهبری و منتورینگ تیم‌های مختلف استارتاپی مرتبط با موضوعات مد نظر این مرکز همچون بازی و یادگیری و کودک و نوجوان و خانواده جهت به ثمر نشستن ایده‌ها و کسب‌وکارهای این تیم‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *