برگزیدگان ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی معرفی شدند/بازی دوست خوش درخشید

  • admin
  • 03 آبان 1399
  • بدون دیدگاه

برگزیدگان بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با آغاز جشنواره، معرفی و تجلیل شدند.

هیات انتخاب ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، متشکل از امیرحسن سلام‌زاده، سیما مهدیزاده تهرانی و فرزانه بابایی، پس از بررسی ۲۱۷ محصول  از ۸۰ شرکت و نشان تولیدی ثبت شده در سامانه، ۱۵۸ اثر از ۴۶ تولیدکننده را به عنوان راه‌یافته به بخش داوری معرفی کردند.

در بین برگزیدگان این جشنواره که هر ساله با حضور تولیدکنندگان و فعالان صنعت بازی و اسباب بازی ایران برگزار می شود، نام برند بازی دوست (از استارتاپ های خانه خلاق و نوآور دانادل) نیز به چشم می خورد. هیات داوران در بخش کیفیت تولید، برترین اسباب‌بازی‌های ترکیبی، تولیدات شرکت طرح و توسعه هفت هامون (بازی دوست)، دواره و محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان بین‌المللی دانشگاهیان ایران را به ترتیب شایسته رتبه اول تا سوم  این بخش اعلام کرد.

برند طراحی و تولید بازی و اسباب بازی بازی دوست با حضور فعال و مؤثر در عرصه تولیدات محصول در چند سال اخیر، تبدیل به یک برند شناخته شده و فعال خصوصا در حوزه محصولات آموزشی کودک شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *