بازی گردی برگزار کرد/ بازی محیطی کوکتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 1401

  • admin
  • 01 خرداد 1401
  • بدون دیدگاه

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همانند هر سال، امسال نیز با حضور پرشور ناشران مختلف و همچنین استقبال مثال زدنی مخاطبین برگزار گردید.

اما نمایشگاه امسال، تفاوت مهمی با نمایشگاه‌های سال‌های گذشته داشت و آن هم حضور غرفه بازی‌گردی،  از استارتاپ‌های خانه خلاق و نوآورد دانادل در این نمایشگاه بود.

استارتاپ بازی‌گردی که فعالیت اصلی آن شامل طراحی و اجرای بازی‌های محیطی و اتاق فرارها می‌باشد، در این نمایشگاه نیز به نقش‌آفرینی پرداخت و با اجرای یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز و معمایی بنام کوکتاب، توجه مخاطبین نمایشگاه را به خود جلب نمود.

جریان بازی از این قرار بود که مخاطب پس از مراجعه به غرفه بازی‌گردی و ثبت‌نام، برگه معما را دریافت می‌کرد. در قالب این معما مخاطب باید با اتصال و پیداکردن ارتباط کدهای ذکرشده در برگه، به یک کتاب در غرفه یکی از انتشارات‌های حاضر در نمایشگاه مراجعه می‌کرد و پس از پیداکردن جواب، اسم خود را در قالب یک برگه بر روی بنر نصب‌شده در غرفه کوکتاب می‌چسباند.

این برنامه در تمامی روزهای نمایشگاه اجرا شد و در روز پایانی بنر غرفه کوکتاب از اسامی افرادی که در این بازی شرکت کرده بودند پر گردید.

در مجموع هشت روز برگزاری این نمایشگاه، 1324 نفر با حضور در غرفه کوکتاب در این نمایشگاه شرکت کردند. در ادامه برخی تصاویر مربوط به این برنامه را می‌بینید:

   

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *