بازی‌گپ 2 برگزار شد/ اکران انیمیشن لوپتو در جمع تولیدکنندگان بازی و اسباب‌بازی

  • admin
  • 18 شهریور 1401
  • بدون دیدگاه

به همت استارتاپ بازی‌گپ مستقر در خانه خلاق و نوآور دانادل و همچنین با همکاری سازمان سینمایی سوره مهر انیمیشن ایرانی لوپتو در جمع تولیدکنندگان و فعالان صنعت بازی و اسباب‌بازی اکران شد.

«لوپتو» انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه، داستانِ اسباب‌بازی‌هایی است که به دست بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند. معروف شدن اسباب‌بازی‌های لوپتو برای آقای کمالی که مسئول آسایشگاه و مدیر پروژه‌ی ساخت لوپتو است، مشکل‌ساز می‌شود. اما پسر آقای کمالی و فرشته‌ی نجاتی که همیشه در مواقع سختی در کنارش بوده، با امید و تلاش فراوان او و آسایشگاه روانی را از مخمصه‌ای که گرفتارش شده نجات می‌دهند. این اثر سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای فرزندان شما الهام‌بخش مفاهیمی مثل «امیدواری» و «تلاش‌گری» در مواقع سختی باشد.

در ابتدای این برنامه، آقای حامدتأملی مدیر خانه خلاق و نوآور دانادل در مورد ظرفیت‌های مختلف صنعت بازی و اسباب‌بازی خصوصا در مورد ساخت زنجیره محصولات فرهنگی به سخنرانی پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه آقای هادی اسماعیلی، معاون توزیع سازمان سینمایی سوره به توضیح اهداف اکران این انیمیشن و ظرفیت‌های مختلف این انیمیشن اشاره کرد.

همچنین در این برنامه از تولیدکنندگان دعوت شد که ایده‌ها و طرح‌های خود را در جهت طراحی و تولید بازی لوپتو به سازمان سینمایی اعلام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *