بازی‌گردی برگزار کرد/ بازی‌پردازی در نمایشگاه شهر خانواده

  • admin
  • 25 فروردین 1402
  • بدون دیدگاه

نمایشگاه شهر خانواده با هدف معرفی دستاوردهای فرهنگی در حوزه سبک زندگی نسل آینده ایران به ایستگاه پایانی خود رسید. این نمایشگاه که از تاریخ 11 بهمن ماه با ارسال آثار به دبیرخانه نمایشگاه آغاز گردید، در آخرین مرحله خود در قالب نمایشگاه عرضه محصولات و آثار در محل کوشک باغ هنر برگزار گردید.

استارتاپ بازی‌گردی همانند بسیاری از نمایشگاه‌های معتبر، در این نمایشگاه نیز حضور پررنگی داشت. استارتاپ بازی‌گردی که از گروه‌های فعال در خانه خلاق و نواور دانادل به‌شمار می‌رود، در نمایشگاه شهر خانواده با اجرای طرح بازی‌پردازی حضور مؤثری داشت که قابل توجه مخاطبین و حاضرین نمایشگاه قرار گرفت.

سناریوی اصلی غرفه بازی‌گردی در این نمایشگاه شامل دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بود که به این صورت اجرا می‌شد؛ ابتدا هر کدام از مخاطبین در قالب فرد یا خانواده یا دوستان و… در این غرفه حاضر می‌شدند و یک عکس یادگاری از آن‌ها گرفته می‌شد. سپس در بخش بعدی این تصویر وارد نرم‌افزاری که برای این نمایشگاه طراحی شده بود، می‌شد و با سفیدکردن پس زمینه در قالب یک عکس چاپ می‌شد. در انتهای این بخش، تصویر توسط مخاطب بر روی بنر نصب‌شده در غرفه که یک بخش کوچک از شهری چر از خانواده بود، نصب می‌گردید.

همچنین در نوع دیگری از این تصاویر، پس‌زمینه عکس به انتخاب مخاطبین با یکی از محصولات و آثار فرهنگی نمایشگاه جایگذاری می‌شد و این تصویر به عنوان هدیه تقدیم مخاطب می‌شد. در واقع با این اتفاق آثار فرهنگی حاضر در حوزه خانواده معرفی و عرضه می‌شدند و توجه مخاطب به این محصولات بیش از پیش جلب می‌شد.

در ادامه تصاویر این نمایشگاه را ملاحظه می‌فرمایید:

تصویر مربوط به ویرایش تصویر در نرم‌افزار مخصوص طراحی‌شده برای نمایشگاه

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه بازی‌گردی در نمایشگاه شهرخانواده

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *