اکران خصوصی انیمیشن ایرانی بچه زرنگ با حضور اعضای خانه خلاق دانادل

  • admin
  • 15 شهریور 1402
  • بدون دیدگاه

به همت خانه خلاق و نوآور دانادل و تیم تولید انیمیشن ایرانی بچه زرنگ، اکران خصوصی این انیمیشن با حضور متخصصان و فعالان حوزه صنایع فرهنگی برگزار شد. این انیمیشن به تهیه‌کنندگی آقای حامدجعفری از سرآمدان و متخصصین حوزه انیمیشن ایران تولید شده است.

این انیمیشن داستان پسربچه‌ای به نام محسن است که عاشق ابر قهرمان‌ های فیلم‌ هاست و همیشه تلاش میکند تا با وسایل ابرقهرمانی‌ اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه میشود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم میگیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌ شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است…

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد گروه طراحان بازی خانه خلاق و نوآور دانادل، یک تا چند بازی رومیزی و کارتی را براساس شخصیت‌ها و داستان این انیمیشن طراحی و آماده تولید نمایند.

لازم به ذکر است یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در سال‌های اخیر و پس از آسیب‌شناسی‌های متعدد در مورد شکست محصولات و خدمات در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی مورد اهمیت و توجه ویژه‌ای قرار گرفته است، تشکیل زنجیره محصولات فرهنگی و بازارپردازی محصولات (مرچندایزینگ) است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *