نمایشگاه تخصصی بازی و اسباب بازی ایرانتویکس با حضور بازی دوست و فندقی برگزار گردید

  • admin
  • 04 تیر 1402
  • بدون دیدگاه

دومین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی از چهارشنبه ۳۱ خرداد به مدت چهار روز با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

«نمایشگاه ایرانتویکس ۱۴۰۲»؛ دومین نمایشگاه صنعت اسباب بازی، برای ارائه آخرین توانایی‌ها و تولیدات صنعت اسباب‌بازی در کشور، به همت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران، در مجموعه نمایشگاهی «شهر آفتاب» تهران برگزار شد.

در این دوره از این رویداد ۱۲۰ تا ۱۵۰ برند تولیدکننده اسباب‌بازی در کشور گرد هم آمدند تا دستاوردهای خویش را به نمایش بگذارند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های خویش را در جهت پیشبرد اهداف صنعتی، توسعه بدهند.

این نمایشگاه به منظور تبادل نظر اهالی این صنعت برگزار شد و مخاطبان آن، تصمیم‌گیران این حوزه و فعالان این صنعت بودند و زمینه‌ای برای فروش محصولات وجود نداشت.

همچنین برندهای طراحی و تولید بازی و اسباب بازی فندقی و بازی دوست که برندهای فعال خانه خلاق و نوآور دانادل هستند، در این نمایشگاه حضور داشتند و به عرضه و معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.

دومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته «ایرانتویکس» در حوزه‌های مختلفی هم‌چون عروسک، بازی‌های فکری و رومیزی، پازل، بازی‌های چوبی و بازی‌های آموزشی، از ۳۱ خرداد تا ۳ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، واقع در تهران، بزرگراه خلیج فارس برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *