حضور دانادل در بخش شرکت های خلاق و دانش بنیان سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران

  • admin
  • 31 اردیبهشت 1401
  • بدون دیدگاه

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که با اضافه شدن سالن شرکت های خلاق و دانش بنیان ها به نمایشگاه امسال، رنگ و بوی تازه ای به فضای نمایشگاه حکم فرما شده بود.

هر ساله نمایشگاه کتاب تهران با حضور گسترده ناشران و عناوین محتلف و متعدد تازه به چاپ رسیده و یا قدیمی برگزار می گردد و مخاطبین زیادی از داخل و خارج ایران در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. اما امسال این نمایشگاه با یک تغییر مهم برگزار شد و آن تغییر اختصاص دادن یک سالن به شرکت های خلاق و دانش بنیان مرتبط با محصولات فرهنگی و خلاق بود. در این سالن، شرکت های خلاق و دانش بنیان به عرضه محصولات و خدمات خود به مخاطبین پرداختند و ظرفیت های خود را با عموم به اشتراک گذاشتند. این سالن مورد توجه مخاطبین و مسئولین مختلف قرار گرفت و از نقاط عطف نمایشگاه امسال به حساب می آمد.

خانه خلاق و نوآور دانادل نیز به عنوان یک مرکز خلاقیت در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و به معرفی نمندی ها و محصولات و خدمات خود در عرصه ملی و بین المللی پرداخت.

سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 10 روز  از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت در سالن های نمایشگاهی مصلی تهران برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *