حضور اعضای خانه خلاق و نوآور دانادل در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در مورد مسائل باغ موزه دفاع مقدس

  • admin
  • 06 مهر 1402
  • بدون دیدگاه

ششمین روز از مهرماه سال 1402 جلسه ای در باغ موزه دفاع مقدس با حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآور استان‌های مختلف ایران با محوریت بررسی مسائل این مکان برگزار گردید. در این جلسه که به همت خانه خلاق و نوآور ایلسا و ستاد فناوری های نرم و فرهنگی و هویت ساز برگزار شد، در ابتدا یک بازدید کلی از فضای موزه انجام شد تا اعضای فعال در شرکت‌ها و خانه‌های خلاق با کلیت فضا آشنا شوند. در بخش بعدی، ابتدا معاونت های مختلف موزه مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. سپس اعضای شرکت‌ها و خانه‎‌های خلاق به بیان ایده‌های خود در جهت رفع این مشکلات و با توجه به ظرفیت‌های خود پرداختند و به انتخاب داوران و منتورهای برنامه، چند نفر از این افراد به ارائه ایده‌های خود پرداختند.

همچنین آقای علی ادریس‌زاده از خانه خلاق و نوآور دانادل در این برنامه به ارائه ایده‌های این مجموعه و ظرفیت‌های فعال در جهت همکاری برای رفع مشکلات و مسائل بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس پرداختند.

در پایان جلسه بنا شد تا به همت خانه خلاق و نوآور ایلسا، تمامی ایده‌ها و راه‌حل‌های ممکن برای رفع مسائل و مشکلات باغ موزه دفاع مقدس آماده و تقدیم مسئولین این بخش برای بررسی و برقراری تفاهم و همکاری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *