بازی گردی برگزار کرد/ بازی محیطی کوکتاب در دومین ایستگاه

  • admin
  • 01 خرداد 1402
  • بدون دیدگاه

سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بازه 20 تا 30 اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه‌ها در مصلی تهران برگزار گردید.

همانند سال گذشته و پس از اجرای موفق اولین بازی محیطی کوکتاب در نمایشگاه 1401، امسال نیز استارتاپ بازی‌گردی از استارتاپ‌های خانه خلاق و نوآور دانادل با حضور در نمایشگاه، بخش مهیج و جذاب ماجرا را راهبری کرد.

ابتدای جریان از بررسی محیط و فضای اجرای بازی بود. در واقع یکی از اصلی‌ترین گام‌های طراحی بازی محیطی بررسی فضایی است که قرار است بازی در آن طراحی و اجرا شود. بنابراین تیم طراحی بازی گردی چندین روز قبل از شروع نمایشگاه با حضور در محل برگزاری، محیط مناسب برای اجرای این بازی را انتخاب و براساس آن سناریوی بازی محیطی امسال را طراحی نمود.

پس از بررسی فضا و طراحی بازی، نوبت به اجرای بازی در بازه برگزاری نمایشگاه گردید. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این بار هم همانند دور گذشته، غرفه کوکتاب مورد استقبال مخاطبین نمایشگاه قرار گرفت و شاهد حضور چشمگیر مخاطبین در طول برگزاری نمایشگاه در این غرفه بودیم.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه، پایان‌یافتن تعدادی از کتاب‌هایی بود که مخاطبین پس از حل‌کردن معما، به آن‌ها می‌رسیدند و این نشان از این موضوع دارد که کتاب‌های انتخاب‌شده از فروش واستقبال قابل توجهی توسط مخاطبین برخوردار بوده‌اند و از سوی دیگر، پاسخ معماها واقع‌شدن، تأثیر بسزایی در افزایش فروش این کتاب‌ها داشته‌اند. براساس آمارها، روزانه حداقل 200 نفر با حضور در غرفه کوکتاب، در این بازی معمایی هیجان‌انگیز شرکت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *